ISOPARTNER inainte sa cumparati
Încă de la înființare, Isopartner a oferit fiecăruia dintre clienții săi consiliere tehnica specializata. În toate sucursalele noastre ne străduim să ne instruim Reprezentantii Comerciali în mod continuu pentru a oferi asistență individuală și prelucrare excelentă din punct de vedere tehnic a tuturor întrebărilor și preocupărilor.
Echipa ISOPARTNER Punct forte!
Fiecare dintre Reprezentantii comerciali au un know-how tehnic semnificativ, pe de o parte din ani de experiență, pe de altă parte din cursurile de formare continuă și evenimentele furnizorilor, la care suntem informați constant despre starea actuală a produselor, știri tehnice , dar, desigur și despre modificările cerințelor produsului sau, de asemenea, sunt informate reglementările și standardele specifice fiecărei țări.
Oriunde pregatiti!
Nu numai toți managerii de sucursale, ci și Reprezentantii Comerciali și, bineînțeles, colegii noștri din back office sunt informați constant de partenerii noștri cu privire la starea tehnică actuală și sunt instruiți în consecință. De asemenea, oferim clienților noștri cursuri periodice de formare tehnică în sucursalele noastre sau direct la sediul clientului. Puteți obține informații despre acest lucru de la Reprezentantii Comerciali. Aceste instruiri conțin atât exerciții teoretice, cât și practice; unele dintre aceste instruiri se desfășoară în două zile lucrătoare consecutive pentru a avea suficient timp pentru pregătirea profesională a clienților noștri și a angajaților acestora.
Specialisti la foc!
Un angajat dedicat este disponibil pentru a răspunde la toate întrebările dvs. pentru departamentul de protecție pasiva împotriva incendiilor, care oferă consiliere tehnică continuă și, desigur, vizite ale clienților, instruire a clienților și evenimente de informare despre PROMAT. Specialistul nostru este încântat să răspundă la orice întrebări prin telefon și, de asemenea, pentru întâlniri personale și vă oferim, de asemenea, contactul cu tehnicienii individuali de la PROMAT, care sunt, de asemenea, disponibili pentru sfaturi.
În discuțiile cu clienții, echipa ISOPARTNER încearcă să analizeze orice preocupări ale clienților, să sugereze imediat posibile idei sau să găsească soluții împreună cu clientul. Încercăm să implementăm toate aceste sugestii și idei în departamentul nostru de productie . Multe soluții sunt adesea găsite numai după câteva discuții cu clientul sau furnizorul.